Poznaj Swojego Sąsiada – Seniora

Metryka praktyki

Firma: Grupa Adamed,
Branża: Farmaceutyka,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Kampania społeczna
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 10 - Mniej nierówności

W trosce o seniorów i ich niełatwą sytuację społeczną Adamed Pharma oraz Głos Seniora wspólnie rozpoczęli ogólnopolską kampanię Poznaj Swojego Sąsiada – Seniora. Organizatorzy akcji promują pomoc sąsiedzką dla potrzebujących seniorów i apelują do wszystkich osób, aby wsparły swoich starszych sąsiadów. Aby uczestniczyć w akcji wystarczyło wydrukować gotowy plakat, wpisać numer kontaktowy i zawiesić na klatce schodowej lub włożyć do skrzynki osoby samotnej. Osoby starsze mogły skontaktować się prosząc o pomoc w załatwianiu codziennych spraw.