Portal kampaniespoleczne.pl – Fabryka Komunikacji Społecznej

Metryka praktyki

Firma: Fabryka Komunikacji Społecznej,
Branża: Konsulting,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Edukacja dorosłych
Dokument źródłowy: Raport 2012

Fabryka Komunikacji Społecznej jest wydawcą Portalu kampaniespołeczne.pl, w całości ponosi koszty pracy redakcji, nie mając żadnych korzyści finansowych z jego działania. Portal jest narzędziem, które przybliża ludziom kampanie, promuje je, edukując i przyczyniając się do zmiany postaw społecznych. Celem portalu jest upowszechnianie i promocja kampanii społecznych – najskuteczniejszego narzędzia zmieniającego postawy społeczne. Portal opublikował 2330 kampanii. Miesięcznie odwiedzany jest przez 77 500 unikalnych użytkowników i ma 2550 subskrybentów bezpłatnego newslettera.