Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Program partnerstwa
Polityka Alkoholowa – Grupa Żywiec
Metryka praktyki
Firma:
Grupa Żywiec,
Branża:
FMCG,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy:
Raport 2009
Polityka Alkoholowa to szereg działań promujących trzeźwość za kierownicą oraz ograniczanie dostępu do alkoholu nieletnim. Grupa Żywiec jako czołowa firma piwowarska realizuje działania promujące odpowiedzialne wzorce konsumpcji, organizuje i wspiera projekty dotyczące zagrożeń i skutków nieodpowiedzialnego spożywania alkoholu. Aby dotrzeć precyzyjnie do jak największej liczby odbiorców firma podjęła szereg działań z partnerami społecznymi.Wraz z Prezydentem Miasta Rzeszowa i Komendą Policji w Rzeszowie zorganizowano warsztaty dla ponad 100. sprzedawców i policjantów, którzy zapoznawali się m.in. z technikami asertywnej rozmowy z młodzieżą. Podczas Heineken Open’er Festival przeprowadzono kampanię „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”, w ramach której informowano kierowców o skutkach jazdy pod wpływem alkoholu, przeszkolono 150. sprzedawców w zakresie odmawiania sprzedaży alkoholu nieletnim oraz przygotowano specjalne bezpłatne autobusy i parkingi. Materiały promujące trzeźwość za kierownicą trafiły do 50 tysięcy festiwalowiczów. W ramach obchodów Dnia Bezpiecznego Kierowcy w 1140 spotach radiowych promowano trzeźwość na drodze, a policjanci rozdali materiały edukacyjne i gadżety około 1000 kierowcom. 300 billboardów i 250 citylightów z przekazem nawołującym o bezpieczeństwo i trzeźwość za kierownicą zobaczyło kilka milionów kierowców.
Nadchodzące wydarzenia
GRU
06
Konferencja D&I Changemakers
GRU
12
WEBINAR: ESRS – wskaźniki społeczne. Równość czy zrównoważenie?
LUT
23
Koniec naboru do 2. edycji Nagrody Karty Różnorodności
Pozostałe wydarzenia
Polecane
Rusza nabór dobrych praktyk do Raportu "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2023"
Czy polscy pracodawcy dbają o różnorodne i włączające zespoły? Publikujemy szczegółowy raport z 3. edycji badania Diversity IN Check
Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące pozostałych czterech celów środowiskowych Taksonomii UE
Chapter Zero Poland z nową Radą Programową i Komitetem Sterującym