Plan „Życie w sposób zrównoważony” w praktyce

Metryka praktyki

Firma: Unilever,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Ład organizacyjny
Kategoria: Zarządzanie
Dokument źródłowy: Raport 2014

Unilever Polska stworzył platformę intranetową USLP in Action, której zadaniem była edukacja pracowników i poszerzanie ich wiedzy z założeń Planu „Życie w sposób zrównoważony”. USLP in Action to narzędzie angażowania pracowników w dyskusję na temat strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Co tydzień użytkownicy zapraszani byli do udziału w kolejnym wyzwaniu. Przez 6 tygodni rozwiązywali oni m.in. quizy poświęcone zagadnieniom związanym z wdrażaniem idei zrównoważonego rozwoju w życiu codziennym i pracy. Każde z podjętych działań było punktowane. Po zakończeniu kampanii pracownicy z najlepszymi wynikami otrzymali nagrody.