People Power Days i Social Impact Days – cykl wydarzeń dla pracowników

Metryka praktyki

Firma: Credit Agricole Bank Polska,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Kultura organizacyjna
Dokument źródłowy: Raport 2022

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 10 - Mniej nierówności
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

Power People to program dla pracowników Credit Agricole Bank Polska. Jego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną, zwinną i odpowiedzialną społecznie organizację wykorzystującą siłę różnorodności. Osiągnięcie tych celów wspiera seria wydarzeń i webinarów, które inspirują do wzmocnienia wellbeingu oraz zwiększają świadomość na temat wpływu na społeczeństwo i środowisko. W 2022 r. bank zorganizował też Social Impact Days – cykl webinarów i spotkań bezpośrednich z organizacjami, które działają na rzecz dzieci, osób z niepełnosprawnościami, społeczności LGBT+, osób w kryzysie bezdomności, zwierząt i środowiska naturalnego. W 2022 r. bank zorganizował 3 edycje People Power Days, na które składało się 46 wydarzeń i webinarów o różnorodnej tematyce. Programy typu People Power wpływają na wynik corocznego badania wskaźnika odpowiedzialności społecznej (IMR) oraz kwartalnych badań pulsacyjnych, w których biorą udział wszyscy pracownicy. W ubiegłorocznym badaniu uczestniczyło 91% pracowników. IMR wynosi 84% – o 2 p.p. wyżej niż średnia rynku europejskiego.