Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Program partnerstwa
„ORLEN. Bezpieczne drogi” – PKN ORLEN S.A.
Metryka praktyki
Firma:
PKN Orlen,
Branża:
Energetyka, Surowce i paliwa,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy:
Raport 2007
„ORLEN. Bezpieczne drogi” to długofalowy program na rzecz poprawy stanu bezpieczeństwa na polskich drogach. Organizowany jest przez PKN ORLEN S.A. wraz z Fundacją Krzysztofa Hołowczyca „Kierowca Bezpieczny”. Program miał największy zasięg ze wszystkich akcji z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego, jakie zostały przeprowadzone w 2006 oraz 2007 roku w Polsce.Akcja składa się z dwóch elementów. Pierwszym jest ogólnopolski konkurs na najciekawszą i najskuteczniejszą lokalną inicjatywę na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach. W 2007 roku nadesłano ponad 200 inicjatyw, a 15 najlepszych zostanie nagrodzonych podczas uroczystej Gali Bezpieczeństwa. Drugim elementem jest produkcja oraz emisja na antenie TVP2 cyklu materiałów telewizyjnych, zrealizowanych z udziałem Krzysztofa Hołowczyca, pod tytułem „Eksperyment Życie”, które przedstawiają zagrożenia wynikające z niezachowania zasad bezpiecznej jazdy. II edycja programu była największą akcją społeczną na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce w 2007 roku, zarówno pod względem zasięgu, jak i medialnie. Specjalnie na potrzeby Konkursu Inicjatyw powstało wiele działań realnie poprawiających bezpieczeństwo na polskich drogach, a już działające były rozwijane i wzbogacane. Nagrody w wysokości pół miliona zł, jakie otrzymali organizatorzy najlepszych akcji, zostały przeznaczone na działania związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego. Stworzony ośrodek internetowy programu www.orlenbezpiecznedrogi.pl stał się bogatą kopalnią wiedzy na temat BRD. Na stronie znajdują się między innymi: test bezpiecznego kierowcy, porady Krzysztofa Hołowczyca, baza inicjatyw, instrukcja tworzenia skutecznych akcji na rzecz BRD.Poprzez akcję związaną z profilem działania, ORLEN wzmacnia swój wizerunek przedsiębiorstwa prężnie i skutecznie działającego na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach oraz zwiększa zakres dotarcia do grup docelowych firmy, jakimi są kierowcy.
Nadchodzące wydarzenia
GRU
06
Konferencja D&I Changemakers
LUT
23
Koniec naboru do 2. edycji Nagrody Karty Różnorodności
Pozostałe wydarzenia
Polecane
Czy polscy pracodawcy dbają o różnorodne i włączające zespoły? Publikujemy szczegółowy raport z 3. edycji badania Diversity IN Check
Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące pozostałych czterech celów środowiskowych Taksonomii UE
Chapter Zero Poland z nową Radą Programową i Komitetem Sterującym
Trwają konsultacje ws. SFDR