Orange Warsaw Festiwal bez barier – audyt Stadionu Narodowego pod kątem udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami

Metryka praktyki

Firma: Orange Polska,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Dostępność produktów i usług
Dokument źródłowy: Raport 2014

Organizując Orange Warsaw Festiwal bez barier, Orange Polska wspólnie z Fundacją Polska Bez Barier przeprowadziły audyt miejsca – Stadionu Narodowego – pod kątem udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami. Efektem współpracy był poradnik, który zawierał kompleksowe informacje dla osób z niepełnosprawnościami na temat dojazdu na stadion i poruszania się po nim podczas koncertów. Dzięki współpracy z Fundacją Widzialni strona festiwalu została dostosowana do potrzeb niewidomych i słabowidzących internautów. Podczas koncertów można było wziąć udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania. Za każdą „wytańczoną” minutę Fundacja Orange przekazała 2 zł na budowę stanowisk multimedialnych – Edukacyjnych Wysp Orange w szpitalach.