Odwiedziny w firmie to inwestycja w kompetencje nowych pokoleń – Dentsu Aegis Network

Metryka praktyki

Firma: Dentsu Polska,
Branża: Media,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Integracja pracowników
Dokument źródłowy: Raport 2014

Dentsu Aegis Network otworzył drzwi przedsiębiorstwa dla dzieci swoich pracowników, a także innych młodych osób, uznając, że ich odwiedziny w firmie to inwestycja w kompetencje nowych pokoleń. Zgodnie ze strategią CSR Dentsu Aegis Network chce być firmą przyjazną rodzicom oraz miejscem, które może inspirować i edukować w najważniejszych obszarach rynkowych, tj. nowe technologie, komunikacja cyfrowa, programowanie. To także szansa na pokazanie dzieciom, gdzie pracują i co robią na co dzień ich rodzice. Odbyło się już kilka takich spotkań. Jednym z nich były mikołajki firmowe dla 80 dzieci. W Dniu Przedsiębiorczości z kolei została zorganizowana wycieczka po działach firmy dla uczennic z gimnazjum córki jednej z pracownic. Kolejnym wydarzeniem był Innovation Day dla klasy licealistów, do której uczęszcza córka jednego z pracowników – młodzież mogła testować nowinki technologiczne. Jesienią w weekend odbyły się rodzinne warsztaty z programowania – rodzice wraz z dziećmi poznawali tajniki programowania i budowali wspólnie roboty.