Odpowiedzialna komunikacja – Totalizator Sportowy

Metryka praktyki

Firma: Totalizator Sportowy,
Branża: Rozrywka,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Odpowiedzialny marketing
Dokument źródłowy: Raport 2013

Totalizator Sportowy, działając w specyficznej branży, dużą wagę przywiązuje do tego, w jaki sposób i do kogo kieruje swoje informacje reklamowe oraz marketingowe. Z tego powodu, jako jeden z elementów realizowanej w spółce strategii CSR, firma opracowała Zasady odpowiedzialnej komunikacji. Zostały one stworzone zgodnie z międzynarodowymi standardami firm loteryjnych. Zasady są niejako drogowskazem, jak budować przekaz, który będzie spójny z polityką firmy. Określają również dokładnie, do jakich grup jest kierowany. Agencje reklamowe współpracujące z firmą otrzymały w jednym dokumencie jasno określone zasady, kierunki i grupy docelowe komunikacji marketingowej spółki.