Obsługa klientów w internecie i mediach społecznościowych – Orange Polska

Metryka praktyki

Firma: Orange Polska,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Ułatwienia dla klientów
Dokument źródłowy: Raport 2013

Orange Polska przywiązuje również dużą wagę do obsługi klientów w internecie i mediach społecznościowych. W listopadzie 2011 roku firma uruchomiła na Facebooku zakładkę Pomoc Orange. Za jej pośrednictwem zespół doświadczonych doradców – Orange Ekspertów – świadczy kompleksową pomoc, zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. W zakładce oferowany jest dostęp do narzędzi samoobsługowych, filmów instruktażowych, czata, awatara odpowiadającego na pytania. Dużą popularnością wśród internautów cieszy się również kanał wideo PomocOrange na YouTube, zawiera on 90 krótkich filmów instruktażowych wyjaśniających najczęstsze problemy klientów. Napisy są dostępne po polsku i po angielsku, tak by z pomocy mogły skorzystać osoby niesłyszące i obcokrajowcy. Od 2010 roku działa społeczność klientów – Forum Pomocy Technicznej. Znawcy zagadnień technologicznych służą poradami i rozwiązaniami wielu problemów innym użytkownikom forum.