No printing day – KPMG

Metryka praktyki

Firma: KPMG,
Branża: Konsulting,
Obszar tematyczny: Środowisko
Kategoria: Edukacja ekologiczna
Dokument źródłowy: Raport 2012

Firma doradcza KPMG w Polsce jest inicjatorem akcji społecznej No printing Day. Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób i firm na całym świecie do powstrzymania się od drukowania na jeden symboliczny dzień w roku – w każdy pierwszy piątek października. Udział w akcji jest bezpłatny, a dołączyć do niej można za pośrednictwem strony NoPrintingDay.pl (firmy i instytucje) oraz portalu Facebook (osoby indywidualne). W 2012 roku, podczas pierwszej edycji akcji, przyłączyło się do niej 61 firm i instytucji, co przełożyło się na 3962 wyłączone tego dnia drukarki. Dodatkową zachętą do dołączenia do akcji może być fakt, iż KPMG w Polsce planuje co roku, po finale akcji odbywającym się w październiku, posadzić drzewa – których będzie tym więcej, im więcej osób i instytucji przyłączy się do akcji.