No CO2 – „Nie” dla niepotrzebnej emisji CO2 – TELE2

Metryka praktyki

Firma: TELE2,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Raport 2007
Nawiązując do szwedzkich korzeni, TELE2 postanowiło także w Polsce zaangażować się w promowanie postaw ekologicznych. Na zlecenie firmy przeprowadzono badanie „Świadomość ekologiczna Polaków”, z którego wynika, że Polacy oczekują praktycznych informacji o tym, jak dbać o środowisko i są gotowi do podejmowania działań proekologicznych. Jednocześnie niewiele osób zdaje sobie sprawę, że takie działania mogą przynieść znaczące korzyści finansowe.Uwzględniając wyniki badania, TELE2 przygotowało szereg inicjatyw, których celem jest promowanie działań proekologicznych i pokazywanie korzyści z ich stosowania. Powstała strona internetowa www.noco2.pl, przygotowano poradnik zawierający wskaźniki i przeliczniki, który był również dodatkiem do tygodnika Newsweek. Informacje z przykładami działań proekologicznych przesyłane są do klientów TELE2, wiele z nich kierowanych jest także do pracowników firmy. Aranżację nowej siedziby TELE2 skonsultowano z Fundacją Nasza Ziemia.Kampania „No CO2” jest realizacją ósmej zasady inicjatywy Global Compact, dotyczącej podejmowania działań mających na celu promowanie postaw odpowiedzialności ekologicznej, w tym praktyk, które dążą do oszczędności energii oraz redukcji emisji dwutlenku węgla. Dzięki kampanii firma TELE2 chce kojarzyć się z działaniami na rzecz ochrony środowiska.