Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Program partnerstwa
No CO2 – „Nie” dla niepotrzebnej emisji CO2 – TELE2
Metryka praktyki
Firma:
TELE2,
Branża:
Telekomunikacja,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy:
Raport 2007
Nawiązując do szwedzkich korzeni, TELE2 postanowiło także w Polsce zaangażować się w promowanie postaw ekologicznych. Na zlecenie firmy przeprowadzono badanie „Świadomość ekologiczna Polaków”, z którego wynika, że Polacy oczekują praktycznych informacji o tym, jak dbać o środowisko i są gotowi do podejmowania działań proekologicznych. Jednocześnie niewiele osób zdaje sobie sprawę, że takie działania mogą przynieść znaczące korzyści finansowe.Uwzględniając wyniki badania, TELE2 przygotowało szereg inicjatyw, których celem jest promowanie działań proekologicznych i pokazywanie korzyści z ich stosowania. Powstała strona internetowa www.noco2.pl, przygotowano poradnik zawierający wskaźniki i przeliczniki, który był również dodatkiem do tygodnika Newsweek. Informacje z przykładami działań proekologicznych przesyłane są do klientów TELE2, wiele z nich kierowanych jest także do pracowników firmy. Aranżację nowej siedziby TELE2 skonsultowano z Fundacją Nasza Ziemia.Kampania „No CO2” jest realizacją ósmej zasady inicjatywy Global Compact, dotyczącej podejmowania działań mających na celu promowanie postaw odpowiedzialności ekologicznej, w tym praktyk, które dążą do oszczędności energii oraz redukcji emisji dwutlenku węgla. Dzięki kampanii firma TELE2 chce kojarzyć się z działaniami na rzecz ochrony środowiska.
Nadchodzące wydarzenia
GRU
06
Konferencja D&I Changemakers
Pozostałe wydarzenia
Polecane
Czy polscy pracodawcy dbają o różnorodne i włączające zespoły? Publikujemy szczegółowy raport z 3. edycji badania Diversity IN Check
Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące pozostałych czterech celów środowiskowych Taksonomii UE
Chapter Zero Poland z nową Radą Programową i Komitetem Sterującym
Trwają konsultacje ws. SFDR