Newsletter dla Pracowników Grupy Schiever

Metryka praktyki

Firma: Grupa Schiever w Polsce,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Dialog z pracownikami
Dokument źródłowy: Raport 2022

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 16 - Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
- Cel 17 - Partnerstwo na rzecz celów

W 2021 r. w Grupie Schiever w Polsce w celu wzmocnienia komunikacji wewnętrznej stworzono nowe proste narzędzie, jakim jest firmowy newsletter. Newsletter Schiever to powstające cyklicznie treści z najważniejszymi informacjami, nowościami i zmianami, które wysyłane są na skrzynkę mailową pracownika Grupy. Newsletter firmowy ma na celu przekazywanie informacji, przede wszystkim bieżących planów firmy, statusu ich realizacji, ważnych zmian, wydarzeń, akcji CSR i konkursów. Pozostałe wątki są przekazywane w sposób zwięzły i możliwie prosty. Dobra praktyka została wdrożona w 8 sklepach bi1 (Białystok, Bielsko-Biała, Czeladź, Ełk, Legnica, Wałbrzych, Rzeszów, Szczecin); 2 sklepach Auchan (Zielona Góra, Racibórz) i siedzibie spółki.