Mural wspierający różnorodność i oczyszczający powietrze

Metryka praktyki

Firma: T-Mobile Polska,
Branża: Telekomunikacja,
Obszar tematyczny: Środowisko
Kategoria: Ekobudownictwo
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 10 - Mniej nierówności
- Cel 11 - Zrównoważone miasta i społeczności
- Cel 8 - Wzrost gospodarczy i godna praca

T‑Mobile stworzył kampanię rekrutacyjną, która przy okazji pomoże Warszawie lepiej oddychać. Na ścianie budynku przy ul. Chmielnej 98 pojawił się ekologiczny mural o powierzchni 237 mkw, który pomaga oczyszczać powietrze ze szkodliwych substancji.

Wszystko dzięki użyciu specjalnych farb fotokatalitycznych, które dzięki zawartości dwutlenku tytanu neutralizują pod wpływem światła rozmaite drobnoustroje oraz zanieczyszczenia, w tym groźne dla zdrowia tlenki siarki i azotu. Poza pozytywnym wpływem na zdrowie mieszkańców, mural spełnia jeszcze jedno ważne zadanie –przypomina o tym, jak ważną rolę odgrywa, nie tylko w miejscu pracy, różnorodność.

Dzięki projektowi nastąpi zwiększenie rozpoznawalności marki w kontekście innowacyjnych działań proekologicznych, podejścia do zagadnienia DE&I, a co za tym idzie skuteczne dotarcie do przedstawicieli młodego pokolenia i zachęcenie ich do pracy w firmie.

Ważnym elementem jest też wsparcie dwóch kluczowych aspektów strategii odpowiedzialnego biznesu firmy. Po pierwszy ekologii – zastąpienie tradycyjnej formy reklamy (bilbord) formą ekologiczną i innowacyjną. Po drugie, poruszenie w szerokiej komunikacji podejście firmy do tematu DE&I. Mural przedstawiający pięć mocno różniących się od siebie osób, które łączy miłość do technologii, odzwierciedla podejście firmy i jej stosunek do różnorodności.

https://www.linkedin.com/posts/t-mobile-polska_mural-magentateam-proudtobet-activity-6875067310202257408-uPpb