Mobilne strefy informacyjne „Przystanek PGE”

Metryka praktyki

Firma: PGE Polska Grupa Energetyczna,
Branża: Energetyka,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Dostępność produktów i usług
Dokument źródłowy: Raport 2018

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 11 - Zrównoważone miasta i społeczności
- Cel 13 - Działania w dziedzinie klimatu
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

Podczas terenowej akcji informacyjnej PGE Polska Grupa Energetyczna promowała zdalne kanały kontaktu jak eBOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, z którego można korzystać na komputerze albo telefonie, oraz przyjazną środowisku eFakturę. PGE rozwijając obszar obsługi opartej na digitalizacji, w utworzonych mobilnych strefach informacyjnych „Przystanek PGE” wykorzystała nowoczesne tablety, dzięki którym klienci mogli na miejscu zawrzeć umowę albo wybrać usługę. Wszystkie dane zostały wprowadzone elektronicznie. Tworzony w ten sposób kompletny dokument powstał bez zmarnowania nawet jednej kartki papieru. W podziękowaniu za przejście na eFakturę albo wybór eBOK klienci otrzymali sadzonki drzew oraz roślin balkonowych. Mobilne strefy informacyjne w 2018 roku pojawiły się 30 miastach w Polsce.