Making Science Make Sense: program promocji nauki – Bayer

Metryka praktyki

Firma: Bayer,
Branża: Farmaceutyka, Przemysł chemiczny,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Edukacja dzieci i młodzieży
Dokument źródłowy: Raport 2013

Celem praktyki firmy Bayer Making Science Make Sense: program promocji nauki było propagowanie znaczenia nauki dla jakości codziennego życia. Działania miały kilka wymiarów: cykl warsztatów interaktywnych, wystawa popularnonaukowa Anniversary Tour, badanie opinii młodych Polaków na temat znaczenia nauki dla ich życia oraz program praktyk studenckich. Warsztaty laboratoryjne odbywały się w salonie multimedialnym BayLab w Warszawie, gdzie można obejrzeć animowane i trójwymiarowe filmy, wziąć udział w grach oraz przyjrzeć się z bliska zjawiskom chemicznym, fizycznym i biologicznym. Pod okiem moderatorów dzieci przeprowadziły szereg praktycznych ćwiczeń laboratoryjnych. Na profilu akcji na Facebooku zamieszczono przykłady doświadczeń, które można wykonać w domu.