Ludzie są niesamowici

Metryka praktyki

Firma: mBank,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Zdrowie i bezpieczeństwo konsumentów
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji
- Cel 9 - Innowacyjność, przemysł, infrastruktura

Ogólnopolska kampania mBank pod hasłem Ludzie są niesamowici została skierowana do wszystkich użytkowników internetu. Jej celem było pokazanie, czego unikać i jak skutecznie chronić się w sieci. W ostatniej edycji  bank w spotach TV ostrzegał i zapraszał do odwiedzenia edukacyjnej strony ludziesanisamowici.pl, na której można było przejść test wiedzy o bezpieczeństwie, zapoznać się z najpopularniejszymi metodami stosowanymi przez przestępców i dowiedzieć się, jak postępować w sytuacjach zagrożenia. Oprócz działań edukacyjnych, mBank oferował swoim klientom również bezpłatnie podstawową wersję usługi CyberRescue, która zapewnia wsparcie dla ofiar cyberataków.

W zależności od natężenia kampanii każdego roku, mBank dociera do 16-24 mln unikalnych użytkowników. Specjalny serwis poświęcony cyberedukacji rocznie odwiedza 1,5-2,7 mln osób. Podczas trwania ostatniej kampanii test na stronie wypełniło ponad 50 tys. użytkowników. Dodatkowo, badania świadomości marki wskazały, że badany parametr („Dla tego banku ważne jest, by ludzie czuli się bezpieczni w Internecie) był w czołówce parametrów wyróżniających mBank.

https://ludziesaniesamowici.pl/

https://www.ludziesaniesamowici.pl/jak-sie-chronic – sekcja jak się chronić

https://www.ludziesaniesamowici.pl/test-bezpieczenstwa – test bezpieczeństwa w sieci

https://www.ludziesaniesamowici.pl/wyniki-badania – wyniki przeprowadzonych badań dot. poziomu świadomości dot. przestępstw

https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/cyber-rescue/ – oferta mBanku CyberRescue