Ludzie ANG po godzinach

Metryka praktyki

Firma: Grupa ANG,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Kultura organizacyjna
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Ludzie ANG po godzinach to cykl wywiadów z ekspertami Grupy ANG, które publikowane są na portalu Ang4life.pl. Portal jest publicznie dostępny i mogą go odwiedzić zarówno współpracownik Grupy ANG, jak i osoby postronne. Projekt #LudzieANGpogodzinach przybliża pasje pracowników, m.in. związane ze sportem, z gotowaniem, podróżowaniem, wspinaczką wysokogórską czy z byciem członkiem ochotniczej straży pożarnej. Cykl ruszył w lutym 2021 r. i średnio raz w tygodniu publikowany jest wywiad z przedstawicielem firmy. Praktyka dzielenia się pasjami jest inicjatywą oddolną zgłoszoną przez eksperta Grupy ANG. O efektywności praktyki świadczy fakt, że od lutego 2021 roku do Bożenia Narodzenia 2021 wywiady z przedstawicielami Grupy ANG publikowane były co tydzień, w piątek. Zapowiedź wywiadu z kolejną bohaterką czy bohaterem #LudzieANGpogodzinach zamieszczane były na profilu FB Grupy ANG. Bohaterowie wywiadów sami też chętnie dzielili i dzielą się publikacja na temat pasji w swoich mediach społecznościowych. Zasięg organiczny wpisu o pasji sięgał nawet ponad 3500 odbiorców, gdzie wpisy poza pasjami osiągają zasięg ok. 1200 odbiorców. Przez ponad 40 tygodni przybliżona została pasja kolejnej osoby. Tym samym ponad 40 osób zechciało pokazać czym zajmują się poza pracą, co sprawia im radość czy z czego są dumni. Jakie korzyści przyniosło dane rozwiązanie firmie i adresatom działań? Wróżenie cyklu #LudzieANGpogodzinach przybliża sylwetki współpracowników Grupy ANG. To okazja do wzajemnego inspirowania się i wymiany doświadczeń. W czasie pandemii cykl integruje ludzi wokół marki ANG. Osoby związane z firmą samodzielnie zgłaszają się do udziału w cyklu, ale także są nominowane przez innych członków zespołu. Fakt, że osoby udzielające wywiadu chwalą się nim na sowich profilach FB, przekłada się także na wzrost zasięgu profilu Grupy ANG na FB.