#Leroymerlinchallenge3

Metryka praktyki

Firma: Leroy Merlin,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Integracja pracowników
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

#Leroymerlinchallenge3 to kontynuacja akcji rozpoczętej przez pracownika Leroy Merlin Polska. W tym roku firma wróciła do idei pierwszego challenge’u, w którym pracownicy sklepów robili pompki  i przysiady na rzecz wybranych chorych dzieci, aby wesprzeć zbiórkę pieniędzy na leczenie. Nagrywali filmy oraz nominowali sklepy LM i lokalne firmy. Zbierali i wpłacali pieniądze na wybrany cel. To już trzecia edycja akcji. W pierwszej edycji środki finansowe zbierano dla potrzebujących dzieci, w drugiej środki rzeczowe dla schronisk i stowarzyszeń opieki nad zwierzętami. W trzeciej edycji znów wspierano dzieci. Adresaci działań – dzieci uzyskały dodatkowe środki na leczenie i rehabilitację Wolontariusze – pracownicy – satysfakcję z pomagania i zwiększoną motywację do kontynuowania takich akcji, jednocześnie akcja rozbijała codzienną firmową rutynę, co korzystnie wpłynęło na samopoczucie i zadowolenie pracowników LM. Firma zyskuje przez takie akcje większą życzliwość społeczną. Akcje były bowiem widoczne dla klientów – odbywały się przed sklepami LM.