Lepszy świat dla zwierząt

Metryka praktyki

Firma: Mars Polska,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2015

Firma Mars promuje adopcję i wiedzę na temat prawidłowej opieki nad zwierzętami, a także bezpośrednio pomaga schroniskom. Marka Pedigree należąca do Marsa w 2015 r. przeprowadziła kampanię edukacyjną, której działania skupiały się na promowaniu odpowiedzialnej opieki i adopcji zwierząt ze schronisk. Filary kampanii to m.in. sponsorowanie programu „Przygarnij mnie” (TVP2), akcje w sieciach handlowych oraz platforma adopcyjna www.psadoptuj.pl, której celem jest pomoc w znalezieniu domów dla psów. W ramach praktyki Lepszy świat dla zwierząt firma wspiera schroniska, aktywizując swoich pracowników, konsumentów i przekazując karmę bezpośrednio do schronisk. W ubiegłym roku dzięki akcjom adoptowano 134 zwierzęta, przekazano 300 ton karmy oraz 2 mln posiłków dla psów i kotów, a 127 wolontariuszy przepracowało na rzecz schronisk 1040 godzin.