Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Program partnerstwa
Lepszy start dla Twojego dziecka – Polski Przemysł Spirytusowy (PPS)
Metryka praktyki
Firma:
Polski Przemysł Spirytusowy (PPS),
Branża:
FMCG,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy:
Raport 2008
Z uwagi na ryzyko negatywnych skutków osobistych, społecznych i zdrowotnych spowodowanych nieodpowiedzialną konsumpcją alkoholu, jego producenci szczególną wagę przykładają do propagowania odpowiedzialnego spożycia napojów alkoholowych. Zadaniem kampanii „Lepszy start dla Twojego dziecka” jest zbudowanie świadomości społecznej na temat zagrożeń związanych ze spożyciem alkoholu w czasie ciąży, zwłaszcza wśród kobiet i personelu medycznego (lekarzy, pielęgniarek, położnych). Głównym partnerem kampanii zostało Polskie Towarzystwo Ginekologiczne. Wspierali ją również: Polskie Towarzystwo Położnych, Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych, Konsultant Krajowy w dziedzinie pielęgniarstwa ginekologicznego i położniczego.W ramach kampanii w 600 poradniach zdrowotnych i ginekologicznych w Polsce zostały umieszczone plakaty i ulotki. Materiały informacyjne można było znaleźć również w tysiącu aptek na terenie całego kraju, trafiły one także do szkół rodzenia, Okręgowych Izb Pielęgniarek i Położnych, Liderek Polskiego Położnictwa oraz „Magazynu Pielęgniarki i Położnej”. Kampania pojawiła się również w prasie („Metro”, „Wysokie Obcasy”, „Dziecko”, „Mam Dziecko”, „Przekrój”) oraz w mediach elektronicznych (Wirtualna Polska, Onet, Interia i Gazeta. pl). Została również stworzona specjalna strona internetowa www.lepszystart.com.pl, gdzie wszyscy zainteresowani mogą znaleźć potrzebne informacje. Pierwsza odsłona kampanii dotarła do 43% młodych kobiet w ciąży, jej głównych adresatek 11% badanych wskazało na zmianę swojego stosunku wobec tej kwestii w wyniku zetknięcia się z przekazem.
Nadchodzące wydarzenia
GRU
06
Konferencja D&I Changemakers
LUT
23
Koniec naboru do 2. edycji Nagrody Karty Różnorodności
Pozostałe wydarzenia
Polecane
Czy polscy pracodawcy dbają o różnorodne i włączające zespoły? Publikujemy szczegółowy raport z 3. edycji badania Diversity IN Check
Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące pozostałych czterech celów środowiskowych Taksonomii UE
Chapter Zero Poland z nową Radą Programową i Komitetem Sterującym
Trwają konsultacje ws. SFDR