Kurs obsługi klientów w języku migowym dla pracowników PGE Polskiej Grupy Energetycznej

Metryka praktyki

Firma: PGE Polska Grupa Energetyczna,
Branża: Energetyka,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Dostępność produktów i usług
Dokument źródłowy: Raport 2016

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 10 - Mniej nierówności
- Cel 7 - Czysta i dostępna energia

Klienci PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A. nie muszą się martwić o komfort obsługi i skuteczną komunikację, ponieważ pracownicy ukończyli specjalistyczny kurs języka migowego. Pracownicy 14 największych Biur Obsługi Klienta PGE Obrót na początku 2016 r. przeszli specjalistyczny kurs obsługi klientów w języku migowym. Pracownicy wzięli udział w 4. dwudniowych cyklach szkoleniowych. Podczas warsztatów poznali postawy języka migowego, a także skupili się na słownictwie z obszaru energetyki. Na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń opracowali katalog najczęstszych spraw, z którymi zgłaszają się klienci. Spółka planuje kolejne szkolenia, aby obsługa klientów niedosłyszących i głuchoniemym była prowadzona na jak najwyższym poziomie.