Kulinarnie Mocni

Metryka praktyki

Firma: McCormick Polska,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Wsparcie organizacji pozarządowych
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 10 - Mniej nierówności
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Marka Kamis z McCormick Polska od lat wspiera Federację Polskich Banków Żywności darowiznami produktowymi oraz w ramach projektu „Kulinarnie Mocni”. Eksperci Kamis przekazują edukatorom Banków wiedzę, jak gotować z prostych składników, ziół, przypraw i poszerzyć swoje kulinarne umiejętności tak, aby nie marnować żywności. Dzięki edukatorom ta wiedza następnie jest przekazywana beneficjentom Banków. W 2021 dodatkowo zrealizowano badania na temat zachowań konsumenckich w czasie pandemii, na podstawie których eksperci Kamis i edukatorzy Banków wspólnie przygotowali 6 prostych zasad, aby wesprzeć dobre nawyki żywieniowe Polaków: planuj, kupuj z głową, gotuj mądrze, dobrze przechowuj, wykorzystaj niskie temperatury oraz czytaj etykiety.