Kto nie przyniesie – odpada – Tesco Polska

Metryka praktyki

Firma: Tesco Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Środowisko
Kategoria: Recykling
Dokument źródłowy: Raport 2013

Tesco Polska zorganizowało akcję Kto nie przyniesie – odpada. W 14 miastach Polski odbyła się 4. edycja zbiórki opakowań (organizowana w ramach obchodów Dnia bez Śmiecenia). Punkty, gdzie można je było oddać, odwiedziło ponad 20 tys. osób. Dostarczyły one w sumie 22 tony opakowań szklanych i plastikowych oraz puszek. W zamian za ich przyniesienie klientom wydano ponad 14 tys. sadzonek iglaków oraz 270 tys. zielonych punktów ClubCard. Intencją przedsięwzięcia, zorganizowanego przez Tesco Polska przy współpracy z Carlsberg Polska i Coca-Cola HBC Polska, było zachęcanie Polaków do segregacji opakowań.

Dowiedz się więcej