Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Program partnerstwa
Kodeks postępowania i program lojalnościowy – BP
Metryka praktyki
Firma:
BP,
Branża:
Surowce i paliwa,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy:
Raport 2007
Wprowadzony przez firmę, obowiązujący wszystkich pracowników „Kodeks postępowania – rzetelność ponad wszystko”, zawiera reguły działań i strategie, które przejrzyście informują o zasadach prowadzenia odpowiedzialnego biznesu. Dokument, określając zasady: prowadzenia negocjacji, współpracy z kontrahentami oraz raportowania wyników finansowych, usprawnił funkcjonowanie procedur i transparentność w firmie. Wszyscy pracownicy BP w Polsce zostali przeszkoleni i podpisali deklarację pracy w oparciu o zasady kodeksu ,,Rzetelność ponad wszystko”. Dzięki temu BP buduje dobry wizerunek w otoczeniu zewnętrznym, a także obraz firmy godnej zaufania, co jest pomocne w relacjach z partnerami biznesowymi. Za prowadzenie biznesu przez BP w sposób odpowiedzialny, firma zajęła pierwsze miejsce w rankingu Manager Magazine ,,Good Company Ranking 2007”.Aby włączyć w strategię odpowiedzialności więcej interesariuszy, klienci firmy, w ramach programu lojalnościowego BP partnerclub, mogą przekazywać swoje zebrane punkty na obiady dla dzieci z popegeerowskich terenów. 100 punktów przekazanych przez klienta to jeden obiad dla dziecka. W ciągu 7 lat współpracy z PAH-em klienci BP przekazali na ten cel (poprzez program lojalnościowy) 2 367 839,36 zł. Liczba klientów biorących udział w programie z roku na rok się zwiększa.
Nadchodzące wydarzenia
GRU
06
Konferencja D&I Changemakers
Pozostałe wydarzenia
Polecane
Czy polscy pracodawcy dbają o różnorodne i włączające zespoły? Publikujemy szczegółowy raport z 3. edycji badania Diversity IN Check
Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące pozostałych czterech celów środowiskowych Taksonomii UE
Chapter Zero Poland z nową Radą Programową i Komitetem Sterującym
Trwają konsultacje ws. SFDR