Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Firma oczekuje od pracowników dokładnego zapoznania się z Kodeksem Etycznym oraz stosowania się do określonych w nim zasad. PTK Centertel dąży do zdobycia pozycji lidera poprzez prowadzenie działalności według zasad opartych na najwyższych standardach etycznych we wszystkich aspektach działalności. Cel ten został sformułowany w oparciu o przekonanie, że sukces firmy zależy od trwałego zaufania i poszanowania jej pracowników, współpracowników, klientów, kontrahentów, kolegów z branży oraz całej społeczności. Polityka firmy wymaga, by wszyscy pracownicy, a w szczególności członkowie kadry kierowniczej, dokładali wszelkich starań w dążeniu do stosowania zasad etyki w codziennym działaniu.
Postanowienia Kodeksu Etycznego są wiążące dla wszystkich pracowników PTK Centertel i wymagają potwierdzenia podpisem przyjęcia ich do wiadomości, stosowania i przestrzegania. Każdy pracownik w październiku każdego roku kalendarzowego jest zobowiązany podpisać i dostarczyć do Działu Administracji Personalnej oświadczenie roczne. Każdy nowo zatrudniony pracownik zobowiązany jest podpisać oświadczenie roczne przy podpisywaniu umowy o pracę.
Zasady etyczne wprowadzono również w TP S.A. Firma deklaruje, że w swojej działalności kieruje się uczciwością i przejrzystością. Swoje standardy postępowania wzoruje na najlepszych, sprawdzonych rozwiązaniach stosowanych w nowoczesnym biznesie. Dąży do budowania z otoczeniem trwałych relacji opartych na zaufaniu. Zasady korzystania z usług tworzy tak, aby były jak najbardziej przyjazne klientom. O wprowadzanych nowościach informuje z odpowiednim wyprzedzeniem, zgodnie z zasadami obowiązującymi na polskim rynku telekomunikacyjnym. Reklamując usługi stosuje zasady uczciwej reklamy.
Oprócz relacji z klientami, inwestorami i partnerami handlowymi, podejmuje istotne zobowiązania wobec swoich pracowników, m. in. dotyczące opieki medycznej, czy rozwoju zawodowego. W polityce zatrudnienia kieruje się zasadami zdrowej konkurencji. Jak podaje TP S.A., kobiety stanowią w firmie ok. 49% ogółu zatrudnionych, natomiast na stanowiskach dyrektorskich 27% ogółu zatrudnionych. Realizowany w TP S.A. proces restrukturyzacji zatrudnienia to najbardziej sprawnie przeprowadzony taki proces w Polsce i jednocześnie największy w kraju. Przyjęto w nim m. in. korzystne zasady wypłat odszkodowań z pakietu socjalnego.