Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym

Metryka praktyki

Firma: PZU,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Bezpieczeństwo na drodze
Dokument źródłowy: Raport 2014

Dobra praktyka agencji ubezpieczeniowej PZU odpowiada na problem powszechnego łamania przepisów o ruchu drogowym, zwłaszcza zaś przekraczania dozwolonej prędkości. Kampania Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym polegała na rozdawaniu naklejek lub zawieszek w kształcie niebieskiego serca z nazwą akcji i hasłem zachęcającym kierowcę do bezpiecznej jazdy. Na stronie internetowej stopwariatom.pl przez cały czas trwania kampanii przeprowadzano konkurs, w którym uczestnicy mieli zgłaszać swoje hasła na serduszka. Najbardziej kreatywne pomysły były drukowane, a autorzy byli nagradzani. Działaniom towarzyszyły również spoty reklamowe w telewizji i kinach oraz komunikacja w prasie, na billboardach, nośnikach w środkach transportu komunikacji miejskiej oraz w internecie.