Klub Rossmann

Metryka praktyki

Firma: Rossmann,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Marketing zaangażowany społecznie
Dokument źródłowy: Raport 2017

Klub Rossmann to element programu CRM firmy Rossmann, uruchomionego w 2017 r. Ważną częścią inicjatywy stała się akcja charytatywna „Pomagamy jak umiemy”. Pracownicy drogerii w całej Polsce mogli wskazać organizacje działające w 4 szeroko pojętych obszarach: dzieci, osoby starsze, samotne matki, zwierzęta. W taki sposób, udało się stworzyć listę 147 organizacji.

Wraz z uruchomieniem Klubu Rossmann, rozpoczęto gromadzenie środków dla ww. organizacji, które pod koniec roku mogły je wykorzystać na zamówienie produktów z asortymentu sklepów.
Zgodnie z przyjętym regulaminem, każdy klient który od kwietnia do końca października, zrobił co najmniej 3 razy zakupy w jednej z drogerii używając do tego aplikacji, dołożył 1 zł na wskazany cel dobroczynny. W każdej drogerii klienci mogli znaleźć informację, komu dany sklep pomaga.

Dzięki zaangażowaniu wszystkich stron, udało się nam przekazać darowizny o łącznej wartości ponad 3 mln zł.

W 2018 r. planowana jest druga edycja „Pomagamy jak umiemy”.

Więcej informacji: