Kino z Biedronką – Jeronimo Martins Polska

Metryka praktyki

Firma: Jeronimo Martins Polska,
Branża: FMCG, Handel,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Kultura i sztuka
Dokument źródłowy: Raport 2013

Ideą projektu Kino z Biedronką było wzbogacenie istniejących już atrakcji letnich w miejscowościach, w których ograniczony jest dostęp do repertuaru kinowego. Widzowie bezpłatnie mogli oglądać kinowe hity ostatnich lat na specjalnie przygotowanych parkingach w sąsiedztwie sklepów. Emisje odbywały się na pneumatycznych ekranach 7-metrowej szerokości. Wśród wyświetlanych filmów znalazły się m.in. „Amelia”, „Nietykalni”, „Jesteś Bogiem”. Podczas 20 projekcji w lipcu i sierpniu 2013 roku w 20 miejscowościach kino zgromadziło blisko 3,5 tys. widzów. W 2014 roku planowana jest rozbudowa projektu pod względem liczby miast oraz zróżnicowania repertuaru.