„Każda z nas”        

Metryka praktyki

Firma: Avon Cosmetics Polska,
Branża: FMCG, Przemysł chemiczny,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Kampania społeczna
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Avon Cosmetics Polska w kampanii społecznej „Każda z nas”, której partnerem było Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa–Centrum, zwracał uwagę na potrzeby kobiet, które przechodzą lub przeszły przez nowotwór. Marka oddała głos kobietom, zachęcając je, by podzieliły się swoimi doświadczeniami na kanałach social media Avon. Wszyscy mogli także wysłuchać historii 3 wyjątkowych bohaterek z Avon i „Amazonek”. Marka stworzyła także łagodny balsam na skórę głowy, który ma pomagać w pielęgnacji wyjątkowo wrażliwej skóry oraz utrzymać właściwy poziom jej nawilżenia. Powstał on we współpracy z osobami doświadczającymi choroby nowotworowej.