Karty i gadżety prepaid

Metryka praktyki

Firma: PKO Bank Polski,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Ułatwienia dla klientów
Dokument źródłowy: Raport 2014

Zauważając potencjał najmłodszej grupy odbiorców, PKO Bank Polski wprowadził karty i gadżety prepaid w ramach oferty PKO Junior. Karta jest dostępna dla dzieci poniżej 13 lat, a jej właścicielem jest osoba dorosła. Dziecko może używać karty do płatności w sklepie stacjonarnym, internetowym oraz wypłacając gotówkę z bankomatu. Karta powiązana jest z wydzielonym rachunkiem technicznym, który dorosły zasila dowolną kwotą i zarządza limitami. Oryginalną propozycją jest także brelok Śmigacz – silikonowy i pluszowy – do płacenia zbliżeniowego. Produkty umożliwiają naukę zarządzania budżetem, praktyczne poznanie narzędzi nowoczesnej bankowości oraz szeroko rozumianą edukację finansową.