Kampania „Zdrowy związek”

Metryka praktyki

Firma: Aquanet,
Branża: Budownictwo i nieruchomości,
Obszar tematyczny: Środowisko
Kategoria: Edukacja ekologiczna
Dokument źródłowy: Raport 2017

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

Aquanet SA, jako spółka świadcząca usługi wodociągowo-kanalizacyjne dąży do zapewnienia klientom i odbiorcom dostępu do wody poprzez zrównoważoną gospodarkę zasobami wodnymi. W 2017 roku firma zaprezentowała nową odsłonę kampanii społeczno-edukacyjnej „Zdrowy związek”. Projekt ma na celu podkreślenie więzi łączącej człowieka z wodą, a przede wszystkim – promocję picia wody z kranu („kranówki”). Kampania została podzielona na dwa etapy – teaser (zapowiedź działań) oraz odsłonę. W maju 2017 stworzono stronę internetową, na której można było obejrzeć filmy z udziałem pracowników, nawiązujące do sondy ulicznej. W sondzie zadawano pytanie: „Czym jest dla ciebie zdrowy związek?”. Firma chciała w ten sposób pokazać, że zdrowy związek między ludźmi i zdrowy związek człowieka z wodą mają ze sobą wiele wspólnego. W centrum Poznania pojawiły się billboardy, citylighty i inne nośniki wielkoformatowe z zapowiedzią kampanii w postaci haseł, m.in.: „Widziałam Cię z nią na siłowni”, „Nigdzie mnie nie zabierasz”, „Codziennie chodzisz z inną”. Na bilbordach, city lightach oraz „tyłach” autobusów zawisły zdjęcia pracowników, którzy wzięli udział w profesjonalnej sesji fotograficznej i zostali twarzami kampanii. Powstały również 4 spoty radiowe.

„Zdrowy związek” to kampania mająca na celu podniesienie świadomości społecznej dotyczącej proekologicznych i zdrowych nawyków. Kampania zachęca do zmiany przyzwyczajeń i postaw konsumenckich, pokazuje alternatywy dla wody sprzedawanej w butelkach (PET) i ich wpływu na środowisko naturalne. Ważnym aspektem kampanii jest uświadomienie roli wody w życiu człowieka. Pokazanie jak codziennie picie wody wpływa na nasz organizm i dobre samopoczucie.

Więcej informacji: