Kampania Trzymaj Pion – Grupa Żywiec

Metryka praktyki

Firma: Grupa Żywiec,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Odpowiedzialna konsumpcja
Dokument źródłowy: Raport 2016

Kampania Trzymaj Pion towarzysząca wydarzeniom organizowanym przez Grupę Żywiec, realizowana była podczas 6 koncertów Męskiego Grania w lipcu i sierpniu 2016 za pomocą strony internetowej trzymajpion.pl zawierającej informacje na temat zasad odpowiedzialnego picia alkoholu. Uczestnicy po krótkim zapoznaniu się ze wskazówkami na temat odpowiedzialnych zachowań, mogli sprawdzić fizyczne „trzymanie pionu” za pomocą specjalnej interaktywnej maszyny. Przekaz dotarł do ponad 35 tysięcy uczestników Męskiego Grania. W czasie koncertów w sześciu lokalizacjach odnotowano: 14.489 odsłon strony trzymajpion.pl, na której uczestnicy wypełniali quiz oraz szukali informacji na temat odpowiedzialnego oraz umiarkowanego picia alkoholu. 88 barmanów i barmanek sprzedających piwo na Męskim Graniu (wszyscy z obsługi) przeszkolonych zostało wcześniej z zasad odpowiedzialnej sprzedaży za pomocą platformy e-learningowej www.odpowiedzialnysprzedawca.pl. W kampanii Trzymaj Pion skupiono się na wzmocnieniu poczucia wartości, realizacji celów poprzez nagradzanie odpowiedzialnych zachowań. Uczestnicy „Męskiego Grania”, którzy odwiedzili naszą strefę „Trzymaj Pion” mieli okazję przekonać się, że pijący odpowiedzialnie mają od życia więcej: mieli okazję wejść na backstage czy wygrać koszulkę Męskiego Grania. Grupa Żywiec miała szansę na wzmocnienie swojego wizerunku jako firmy odpowiedzialnej społecznie promującej pozytywne postawy społeczne.