Kampania społeczna „Woda” – Saatchi & Saatchi

Metryka praktyki

Firma: Saatchi & Saatchi,
Branża: Marketing,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Raport 2004

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi w 2004 roku zrealizowała kampanię społeczną „Woda” dla Polskiej Akcji Humanitarnej. Celem akcji było nagłośnienie problemu społeczności niemających dostępu do wody pitnej oraz uzyskanie wsparcia finansowego dla programów wodnych PAH.

Kampania ma na celu uświadomienie Polakom istnienia problemu braku dostępu do wody pitnej w wielu rejonach na świecie oraz przekonać odbiorców do udzielania wsparcia nie tylko mieszkańcom Polski, ale również odległych regionów świata.

Akcja ma za zadanie pokazać, że 5 złotych to suma wystarczająca na zaspokojenie czyjegoś pragnienia przez miesiąc. Informacja o tym pojawiła się we wszystkich mediach zaangażowanych w kampanię. Akcja była prowadzona dwuetapowo. W czasie wakacji objęła kampanię medialną, a następnie billboardy i akcje informacyjne w pociągach. Kampania trwała do końca sierpnia 2004 roku.