Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Coca-Cola HBC Polska przeprowadziła w październiku 2011 roku Kampanię promującą bezpieczną jazdę. W trakcie tygodniowej kampanii pracownicy Coca-Cola HBC Polska zaskakiwani byli szokującymi SMS-ami wysyłanymi na ich służbowe telefony komórkowe, e-mailami zawierającymi drastyczne zdjęcia oraz mocno oddziaływującymi na wyobraźnię plakatami. Ponadto otrzymywali krótkie artykuły o tym, co warto wiedzieć na temat bezpieczeństwa na drodze oraz dane związane z wypadkami. Wypożyczono również symulator dachowania, dzięki któremu pracownicy biura głównego w Warszawie mogli osobiście przekonać się, jakie mogą być skutki jazdy samochodem z nadmierną prędkością, bez zapiętych pasów oraz jak groźne może okazać się pozostawienie w aucie przedmiotów tj. chociażby pusta plastikowa butelka po napoju. Całej kampanii towarzyszyło proste przesłanie: jedź ostrożnie, chodź bezpiecznie, rób to, co niezbędne, by zapewnić bezpieczeństwo sobie i innym – myśl o bezpieczeństwie związanym z ruchem pojazdów i o tym, co możesz zrobić, by być bardziej odpowiedzialnym. Celem kampanii było wpłynięcie na zmniejszenie liczby wypadków drogowych i ich skutków, jakie mogliby ponieść pracownicy, członkowie ich rodzin oraz społeczności w których żyją i pracują.