Kampania Elektromobilni.pl

Metryka praktyki

Firma: Europejski Fundusz Leasingowy,
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Środowisko
Kategoria: Edukacja ekologiczna
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 11 - Zrównoważone miasta i społeczności
- Cel 12 - Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
- Cel 17 - Partnerstwo na rzecz celów

EFL jako wiodący gracz na rynku w finansowaniu samochodów elektrycznych dołączył do grona partnerów kampanii #elektromobilni, największej inicjatywy w Polsce i w regionie CEE promującej transport zeroemisyjny. EFL chce propagować zielone podejście wśród mikro, małych i średnich firm, nie tylko udostępniając odpowiednie rozwiązania takie jak leasing aut elektrycznych czy finansowanie paneli fotowoltaicznych, ale również edukować i wskazywać korzyści i wpływ ich zastosowania na ochronę klimatu, poprawę warunków zdrowia oraz rozwój gospodarczy.

Promocja przede wszystkim w kanałach SoMe, w cyklu 1 post w danym miesiącu. Średni zasięg posta w ruchu płatnym to ponad 25 tys., a wyświetlenia to ponad 27 tys. Całkowity zasięg tej kampanii to ponad 125 tys,, a wyświetlenia ponad 222 tys.Współpraca z inicjatorem kampanii, czyli z Polskim Stowarzyszeniem Paliw Alternatywnych będzie kontynuowana. EFL przystępuje również do programu „Mój elektryk” z szansą na dopłaty dla przedsiębiorców decydujących się na leasing samochodu elektrycznego.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6808365644317306880

https://efl.pl/pl/efl-partnerem-kampanii-elektromobilni-pl