Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Temat (nie)uczciwej konkurencji został poruszony w kampanii edukacyjno-informacyjnej „Bezpieczniki TAURONA”. Każdego miesiąca do TAURONA zgłasza się z prośbą o pomoc blisko 2 tys. klientów, którzy zostali nakłonieni do podpisania niekorzystnych umów z nowym sprzedawcą energii. Nieuczciwi handlowcy składają klientom obietnice bez pokrycia i nie przekazują pełnych informacji o kosztach, które będą obciążały klienta. Stąd kampania, której jednym z ważnych wyzwań było skupienie się na piętnowaniu niepożądanych zachowań. Kampania składała się ze spotów telewizyjnych, radiowych oraz artykułów prasowych. Powstał również „Poradnik Konsumenta”, zawierający niezbędne informacje m.in. o rodzajach umów, możliwościach odstąpienia od nich czy wzorach niezbędnych oświadczeń. Najważniejsze zasady, których przestrzeganie może uchronić klientów przed oszustami, umieszczono na naklejkach (można przykleić je w domu czy na drzwiach wejściowych).
Zobacz więcej