Kampania edukacyjna Toaleta2012.pl – CWS-BOCO Polska Sp. z o.o.

Metryka praktyki

Firma: CWS-boco,
Branża: Usługi,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Targi CSR 2005, 2008, 2010

Kampania opiera się na trzech filarach. Pierwszy to badania opinii publicznej o toaletach, realizowanych przez TNS OBOP na zlecenie CWS-boco. Drugim filarem jest edukacja i monitorowanie stanu toalet publicznych w Polsce poprzez Patrole Czystości, czyli przeszkolonych audytorów, którzy wizytują toalety publiczne w 6 miastach Polski i sprawdzają ich standard i edukują osoby odpowiedzialne za ich standard. Trzeci filar to współpraca z czołowymi polskimi mediami, które promują ideę kampanii. Patronat honorowy nad akcją objął Główny Inspektorat Sanitarny. Partnerem merytorycznym jest Polska Izba Gospodarcza Czystości. Odbyły się już trzy edycje kampanii edukacyjnej Toaleta2012.pl, która potrwa do 2012 roku. W 2008 roku na zlecenie firmy CWS-boco zostały  zrealizowane dwa typy badań: Mystery Toilet oraz badanie opinii Polaków na temat standardu polskich toalet publicznych. Na podstawie wyników badań powstał raport na temat stanu toalet w Polsce. Została stworzona strona internetowa: www.toaleta2012.pl, na której przeprowadzono konkurs dla internautów na najlepszą toaletę publiczną oraz stworzono pierwszą wirtualną mapę toalet. W 2009 roku firma CWS-boco zleciła badania opinii wśród zagranicznych turystów na temat toalet, z których korzystają w Polsce. Patrole Czystości oceniły stan 200 toalet w całej Polsce.