Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
„Kobieta w świecie finansów” to kampania promująca przedsiębiorczość kobiet, rozumianą szeroko – jako zakładanie i prowadzenie własnego biznesu, ale też jako postawę życiową przydatną w rozwoju kariery. W trakcie kampanii bank współpracuje z licznymi partnerami tj.: Fundacja Centrum Promocji Kobiet, „Newsweek”, Akademia Kobiet Sukcesu i Międzynarodowe Forum Kobiet. W kampanię zaangażowani są również pracownicy Banku BPH, którzy pomagają w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych oraz odpowiadają na pytania zadawane przez internautów.
W ramach kampanii promującej edukację finansową powstała strona internetowa www.finansekobiet.org.pl, na której znajdują się szkolenia, artykuły oraz praktyczne narzędzia pomocne w zarządzaniu budżetem domowym, rozwijaniu przedsiębiorczości oraz w skutecznym prowadzeniu biznesu. Strona jest systematycznie aktualizowana. Do tej pory z testów i szkoleń dostępnych w internetowym centrum wiedzy o finansach skorzystało 60 tysięcy osób.
Dodatkowo bank organizuje, we współpracy z wybranymi uczelniami w Polsce, bezpłatne szkolenia, podczas których studentki i absolwentki mogą dowiedzieć się, jak skutecznie prowadzić firmę oraz poznać techniki kreatywnego poszukiwania pomysłów. W praktycznych warsztatach, m.in. z pisania biznesplanu, biorą udział kobiety, które chcą założyć własny biznes. W kursach zorganizowanych przez bank w 2010 roku wzięło udział ponad 280 uczestniczek.
Bank współorganizuje z „Newsweekiem” konkurs na najlepszy biznesplan napisany przez kobietę, w którym wzięło udział już 180 osób. Businesswoman mogą również rywalizować o Grant Prezesa Banku BPH.
Kampanię wspiera organizacja Women’s Network, której misją jest pomoc w rozwoju osobistym i zawodowym kobiet w korporacji GE, do której należy Bank BPH.