Kampania „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” – Diageo Polska

Metryka praktyki

Firma: Diageo Polska,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Edukacja konsumentów
Dokument źródłowy: Raport 2012

Firma Diageo Polska, reprezentująca branżę alkoholową, zrealizowała kampanię „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie”. Materiały edukacyjne dystrybuowane były w sklepach oraz na stoiskach alkoholowych, dodatkowo podczas trwania kampanii każdy klient stoiska alkoholowego, który podpisał się pod hasłem „Prowadzę. Nie piję”, otrzymał ulotkę informacyjną i upominek z hasłem kampanii. Wśród partnerów kampanii są m.in. sieć hipermarketów Real, Instytut Transportu Samochodowego, Fundacja Krzyś, Samar oraz Uniwersytet Medyczny w Warszawie. Firma prowadzi również  badania opinii publicznej dotyczące odpowiedzialnego picia, publikowane są porady i konkursy dla konsumentów, została również stworzona interaktywna gra dla użytkowników Facebooka i strona pijrozwaznie.pl ze szkoleniami na ten temat.