Internetowy przewodnik tworzenia kampanii CRM

Metryka praktyki

Firma: Fabryka Komunikacji Społecznej,
Branża: Konsulting,
Obszar tematyczny: Uczciwe praktyki operacyjne
Kategoria: Edukacja rynku
Dokument źródłowy: Raport 2014

Fabryka Komunikacji Społecznej stworzyła i zamieściła na platformie marketingspoleczny.pl internetowy przewodnik tworzenia kampanii CRM, mający stanowić pomoc w zapewnieniu ich skuteczności i wysokiej jakości. Do współpracy zaproszono ekspertów z dużym doświadczeniem praktycznym w zakresie marketingu społecznie zaangażowanego. W nagraniach wideo opowiadają oni o etapach tworzenia kampanii CRM na podstawie swoich doświadczeń. Na potrzeby przewodnika przygotowano również schemat „7 kroków tworzenia kampanii CRM”, a także opisy dotyczące każdego z etapów (kroków), które odsyłają do materiałów wideo. Przewodnik jest udostępniony od listopada 2014 i do końca roku zanotowano 585 odsłon.