Intensywna kampania komunikacyjna – działania pro bono

Metryka praktyki

Firma: Good One PR,
Branża:
Obszar tematyczny: Prawa człowieka
Kategoria: Pomoc dla Ukrainy
Dokument źródłowy: Raport 2022

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Good One PR pro bono prowadziła intensywną kampanię PR dla Grupy Transgranicznej – oddolnej inicjatywy kilku polskich kierowców, którzy od pierwszych dni wojny na Ukrainie brali urlopy, zostawiali rodziny i prywatnymi autami transportowali najbardziej potrzebujących do polskiej granicy. Firma przez 2 miesiące zapewniała obecność Grupy w mediach: online, prasie, telewizji i radiu oraz w mediach społecznościowych. Dzięki temu Transgraniczni mogli skuteczniej realizować swoje cele takie jak: zbiórka finansów na paliwo i środki sanitarne, rekrutowanie kolejnych kierowców.