Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Największym wspólnym przedsięwzięciem marketingowym firmy Cartalia.com, organizowanym we współpracy ze Wspólną Drogą, jest coroczna akcja świątecznych kartek dobroczynnych na rzecz organizacji partnerskiej fundacji.
W wyniku włączenia się polskich artystów plastyków i fotografików w akcję Helpcards: Życzenia, które pomagają tu i teraz, ich prace zostały sprzedane na aukcji w Klubie Polskiej Rady Biznesu z udziałem przedstawicieli firm partnerskich Wspólnej Drogi. Cały dochód z aukcji zasilił fundusze pomocy humanitarnej.
W roku 2004 po raz pierwszy do akcji włączyli się klienci indywidualni. Mieli oni możliwość zakupu od 1 grudnia 2004 roku kartki świątecznej w sieci salonów Empik w całej Polsce. Kolekcja kartek dobroczynnych trafiła też do przedsiębiorstw za pośrednictwem 270 handlowców firmy Lyreco.
Poprzednie dwie akcje skierowane były do firm i przyniosły dochód prawie 560 tys zł, który został przeznaczony na programy pomocy realizowane przez organizacje partnerskie fundacji Wspólna Droga. Na każdej kartce znajdowało się logo Wspólnej Drogi i jej adres internetowy, co przyczyniało się do promocji działań charytatywnych wśród adresatów życzeń świątecznych.