Happiness Program – Universal McCann

Metryka praktyki

Firma: Universal McCann,
Branża: Usługi,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2013

Happiness Program realizowany przez dom mediowy Universal McCann umożliwił dzieciom z warszawskiego domu dziecka zdobycie ciekawych doświadczeń. Firma nawiązała współpracę ze swoimi partnerami biznesowymi, czyli mediami. Dzięki stacji TVN dzieci pojechały na plan filmowy serialu „Lekarze”, gdzie mogły obserwować prace nad jego tworzeniem, przymierzyć fartuchy, dotknąć rekwizytów i zdobyć autografy aktorów. Uczestnicy akcji odwiedzili także plan filmowy serialu „Na wspólnej”. Do projektu dołączyła również Interia.pl, która dla podopiecznych warszawskiego ośrodka zdobyła bilety na mecz Legia Warszawa – Pogoń Szczecin oraz koszulki i szaliki. W ramach współpracy z „Gazetą Wyborczą” dzieci zostały zabrane na wieczorną wycieczkę do drukarni, gdzie pod okiem szefa produkcji zobaczyły, jak powstaje kolejne wydanie popularnego dziennika. Wydawnictwo Axel Springer z kolei zorganizowało dla nich dedykowaną wizytę na stadionie Legii, połączoną z wycieczką, wyjściem na murawę, poczęstunkiem w loży vipowskiej i pamiątkowym zdjęciem. Na koniec Radio ZET pokazało dzieciom, jak wygląda studio radiowe.