Głowa do góry, zmień perspektywę

Metryka praktyki

Firma: Grupa VELUX i spółki siostrzane w Polsce,
Branża: Budownictwo i nieruchomości,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Kampania społeczna
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 3 - Dobre zdrowie i jakość życia

Grupa VELUX rozpoczęła kampanię społeczno-edukacyjną Głowa do góry, zmień perspektywę, której celem jest zachęcenie ludzi do życia blisko natury i korzystania z technologii w rozsądny, zrównoważony sposób. Kampania zachęca do zdrowszego stylu życia, przebywania więcej na świeżym powietrzu, a także zaproszenia natury do domów. Na potrzeby kampanii przygotowano raport „Head Downers 2021” dotyczący stylu życia współczesnych Europejczyków.