Gazeta.pl LAB

Metryka praktyki

Firma: Grupa Agora,
Branża: Media,
Obszar tematyczny: Uczciwe praktyki operacyjne
Kategoria: Edukacja rynku
Dokument źródłowy: Raport 2018

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 8 - Wzrost gospodarczy i godna praca
- Cel 9 - Innowacyjność, przemysł, infrastruktura

Grupa Agora zainaugurowała projekt edukacyjny Gazeta.pl LAB skierowany do branży reklamowej. Gazeta.pl LAB to cykl spotkań, podczas których klienci reklamowi portalu będą mieli okazję lepiej poznać najnowsze trendy dotyczące treści i reklamy w Internecie oraz projekty realizowane przez zespół Gazeta.pl.
W ramach projektu Gazeta.pl LAB odbywają się zarówno duże konferencje merytoryczne, jak i kameralne warsztaty, szkolenia, śniadania edukacyjne czy webinaria. Prowadzone są także inne działania mające na celu optymalizację i doskonalenie współpracy Gazeta.pl z klientami reklamowymi.

Pierwsza konferencja w ramach projektu Gazeta.pl LAB odbyła się we wtorek, 23 października 2018 r. w warszawskiej siedzibie Agory i była poświęcona tematyce jakości w cyfrowym świecie. Eksperci Gazeta.pl i zaproszeni goście pod hasłem QUALITY LAB opowiadali m.in. o tym, jak mierzyć efektywność działań w kontekście content marketingu, programmatic czy e-commerce. Kolejne spotkanie w ramach cyklu Gazeta.pl LAB – śniadanie dla klientów reklamowych portalu, którego tematem przewodnim był Weekend Gazeta.pl, odbyło się 30 października 2018 r.

Wśród prelegentów QUALITY LAB znaleźli się Paweł Dubiel, Marzena Szkolak i Paweł Stremski z Gazeta.pl, Karolina Kraszewska i Tomasz Kryń z firmy Yieldbird, Krzysztof Budzyński z Hash.fm, Paweł Loedl z VML Poland oraz medioznawca dr Jacek Wasilewski. Gościem specjalnym wydarzenia była Julia Smith, jedna z najwybitniejszych ekspertek od brand safety na świecie, która mówiła m.in. o tym, dlaczego należy przeciwdziałać pojawianiu się oszustw reklamowych w internecie. Spotkanie, zorganizowane pod patronatem IAB Polska, poprowadził Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisu Next.Gazeta.pl.