Dla mediów
ENGLISH
O nas
Kim jesteśmy
Misja, wartości i standardy
Ludzie
Sprawozdania i raporty
Statut
Kontakt
Polityka prywatności i przetwarzanie danych osobowych
Co robimy
Współpraca
Współpraca z biznesem
Współpraca ze środowiskiem akademickim
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Współpraca z administracją
Współpraca międzynarodowa
Programy
Program Partnerstwa
Chapter Zero Poland
Karta Różnorodności
Karta Praw Dziecka w Biznesie
Centrum Wolontariatu Pracowniczego
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Prowadzenie badań
Szkolenia
Konkursy
O konkursach
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju
Pióro odpowiedzialności
Nagroda „Ludzie, którzy zmieniają biznes”
Ogólnopolski konkurs wiedzy o ESG
Baza wiedzy o ESG
Baza wiedzy
Baza wiedzy o ESG
Wydarzenia
Encyklopedia ESG
Publikacje
Artykuły eksperckie
Podcast Odpowiedzialny
Dobre praktyki
Program partnerstwa
Forum Przeciwko Depresji – Servier Polska
Metryka praktyki
Firma:
Servier Polska,
Branża:
Farmaceutyka, Przemysł chemiczny,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy:
Raport 2008
Servier Polska od wielu lat organizuje bezpłatne akcje edukacyjne pod hasłem „Servier w Trosce o Twoje Zdrowie”, których celem jest dostarczanie wiedzy na temat chorób przewlekłych stanowiących istotny problem społeczny, praktycznych porad dotyczących zdrowego trybu życia oraz przeprowadzenie przez lekarzy specjalistów bezpłatnych badań diagnostycznych. Do obecnych od dawna elementów: „Servier dla Serca”, „Servier przyjaciel w cukrzycy” i „Servier w trosce o żyły”, przed ponad rokiem dołączyło Forum Przeciwko Depresji, realizowane wraz z Fundacją ITAKA i mające na celu zwiększanie wiedzy pacjentów i ich rodzin na temat depresji oraz edukację lekarzy aktywnie rozpoznających i leczących tę chorobę.W ramach „Forum Przeciw Depresji” w 2008 roku kilkaset osób wysłuchało wykładów specjalistów z dziedziny psychiatrii, a 170 osób skorzystało z bezpłatnych konsultacji. Dodatkowo po zakończeniu akcji, aż do końca 2008 roku, można było telefonicznie dwa razy w tygodniu, przez kilka godzin, skorzystać z porad specjalistów, dzwoniąc na numer Antydepresyjnego Telefonu Zaufania Fundacji ITAKA. Stworzono także stronę internetową o charakterze informacyjnym www.forum-przeciwdepresji.pl, dzięki której w ciągu całego roku można zdobyć informacje dotyczące walki z chorobą, a także uzyskać odpowiedzi na podstawowe pytania z nią związane. Podobne strony powstały dla pozostałych kampanii. Uruchomiono również infolinie obsługujące poszczególne akcje, co pozwoliło zainteresowanym na bezpośrednie uzyskanie szczegółowych informacji.Od początku działalności firmy Servier w ramach akcji pod wspólnym hasłem „Servier w trosce o Twoje zdrowie”, przebadano łącznie ponad 50 tys. pacjentów, z czego aż 10 tys. w 2008 roku.
Nadchodzące wydarzenia
GRU
12
WEBINAR: ESRS – wskaźniki społeczne. Równość czy zrównoważenie?
LUT
23
Koniec naboru do 2. edycji Nagrody Karty Różnorodności
Pozostałe wydarzenia
Polecane
Rusza nabór dobrych praktyk do Raportu "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2023"
Czy polscy pracodawcy dbają o różnorodne i włączające zespoły? Publikujemy szczegółowy raport z 3. edycji badania Diversity IN Check
Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące pozostałych czterech celów środowiskowych Taksonomii UE
Chapter Zero Poland z nową Radą Programową i Komitetem Sterującym