Firma Pełna Fanów – Coca-Cola HBC Polska

Metryka praktyki

Firma: Coca-Cola HBC Polska,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Rekrutacja i adaptacja
Dokument źródłowy: Raport 2012

Jako sponsor UEFA EURO 2012TM Coca-Cola HBC Polska postanowiła wprowadzić program motywacyjny Firma Pełna Fanów. W ramach tego programu każdy pracownik, korzystając ze specjalnego loginu i hasła, mógł logować się na portalu www.cocacolafpf.pl, gdzie codziennie proponowany był szereg konkursów i quizów. Można było wygrać gadżety, sprzęt sportowy, sprzęt RTV i AGD oraz zaproszenia do udziału w meczach UEFA EURO 2012TM w roli Opiekunów dla Zespołów Flagi oraz dla gości Ultimate Access. Prócz mnóstwa konkursów, pracownikom zaproponowano wiele wydarzeń związanych z przygotowaniami do rozgrywek UEFA EURO 2012TM, takich jak losowanie drużyn w Kijowie, 100 dni do rozpoczęcia turnieju czy regionalne Finały Rozgrywek w ramach Coca-Cola CUP. Zwieńczeniem programu było nagrodzenie blisko 100 pracowników firmy biletami na mecze w ramach UEFA EURO 2012TM. Działanie było podziękowaniem za wyniki w pracy, zaangażowanie oraz zachowanie i postawę promującą wartości firmowe. Dodatkowo wszyscy pracownicy otrzymali oryginalne repliki oficjalnej piłki meczowej na UEFA EURO 2012TM – TANGO 12.