Edukacyjna strona internetowa dlanatury.pl – IKEA Retail

Metryka praktyki

Firma: IKEA Retail,
Branża: Przemysł drzewny, papierniczy i meblowy,
Obszar tematyczny:
Kategoria:
Dokument źródłowy: Raport 2009
IKEA od lat zachęca swoich klientów do bardziej ekologicznego stylu życia. Nowa strona dlanatury.pl została opracowana przy merytorycznym wsparciu organizacji ekologicznej WWF. Zawiera ona  porady, jak poprzez odpowiednie urządzenie domu i wybór produktów można dbać o środowisko.  IKEA promuje „zrównoważony styl życia”, przedstawiając ekologicznie urządzone mieszkanie wraz z  poradami: jak meblować, aby zmniejszyć zużycie energii, jak wybierać bezpieczne produkty i jakie  codzienne nawyki mogą zmniejszyć nasz wpływ na środowisko. Wnętrze pokazane na stronie  dlanatury.pl jest odzwierciedleniem „Zielonego Domu IKEA i WWF” − ekspozycji ze sklepu IKEA Targówek w Warszawie.Na stronie znajduje się także animowany poradnik ekojazdy, który pokazuje, jak zmieniając styl  prowadzenia samochodu, można zmniejszyć zużycie paliwa i emisji CO2 i dzięki temu zaoszczędzić. W sekcji poświęconej energooszczędnemu oświetleniu specjalny kalkulator pokazuje redukcję kosztów w budżecie domowym dzięki wymianie tradycyjnych żarówek na  świetlówki energooszczędne.Część strony jest poświęcona zrównoważonemu dojazdowi do sklepów IKEA. Znajdują się tam informacje o połączeniach z komunikacją miejską wraz z rozkładami jazdy, usługach transportowych oraz udogodnieniach dla rowerzystów.

Strona dlanatury.pl jest promowana poprzez stronę ikea.pl, elektroniczny biuletyn dedykowany  członkom klubu IKEA Family oraz rozsyłany pocztą magazyn wnętrzarski „IKEA Family Live”.