Edukacja konsumentów

Metryka praktyki

Firma: Aldi,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Edukacja konsumentów
Dokument źródłowy: Raport 2018

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 12 - Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

ALDI Sp. z o.o. podjął się działań mających na celu podnoszenie świadomości klientów przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Przygotowując cotygodniową gazetkę reklamową oraz broszury informacyjne, wydzielono specjalne miejsce, w którym można znaleźć m.in. informacje dot. zrównoważonego rybołówstwa oraz certyfikatu MSC. W tego typu broszurach pojawiają się również wyjaśnienia dot. oznakowań typu Fairtrade, UTZ, czy charakterystyki bawełny ekologicznej. Co ważne certyfikowane produkty opisane w gazetce, w przestrzeni sklepowej są lepiej eksponowane i posiadają specjalne oznaczenia na półkach.

https://www.aldi.pl/odpowiedzialnosc.html